Hej!

Det var ett tag sen jag bloggade, mycket har hänt i mitt liv.. Många förändringar både positiva och negativa.. Men som jag själv brukar säga man ska inte fokusera på det negativa i livet utan det positiva.. Lägger man ner för mycket tid på det negativa bidrar det till att man grubblar för mycket och man gräver sig bara djupare i de negativa tankarna.. Självklart kommer jag att dela med mig av de negativa sakerna som har skett men inte just nu..

Jag är bara för allmänt glad för att lägga fokus som enligt min uppfattning är "skit"

Just nu sitter jag här framför min dator och lyssnar på när katterna äter sin mat och hundarna ligger bredvid och suktas av katternas mat.. Oavsett hur många gånger man säger åt hundarna så sitter de där och väntar på att katterna ska äta klart för att hugga till.. Plus att det gör "puppy-eyes" och då är man helt lost i deras ögon och ger de ett lite smakprov av katternas mat..

Nu sitter lilla syster här och klagar på att jag sitter vid datorn för att vi ska "dricka once" är som "natt-mellis" lite mat innan man somnar.. =) Hon har dukat så fint så jag måste avsluta detta inlägg men ill be back!

Over n' out..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0