Måndag 4/4

Idag har man återgått och till jobbandet. Härligt känns det men att hålla sig vaken efter morgonpromenaden med hundarna blir lite kämpig eftersom att jag går upp runt 6-7 på morgonen och oftast somnar jag om, men inte nu. Nu måste man hålla sig vaken för att trippa iväg.

Hade tänkt att ta mej en tripp till gymet idag på morgonen men det blev inte av eftersom att latheten slog igen, så jag skippade det, men har precis gett iväg ett sådant "Sats kompiskort" så nu ska jag tvinga iväg oss båda till gymet i 7 dagar i rad om det är möjligt nu kommer vi!

Nu har klockan bli lite över 20.00 så det innebär en tripp ut med mina doggisar. Älskar att gå ut med hundarna, men ogillar verkligen kylan, det är lite av en glädje dödare för att man får ingen lust att ta sig ut och frysa, men men förhoppningsvis så kommer solen och värmen hit till sverige och gör mej överlycklig.

Alejandrita anropa solen till stockholm! NU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0