Helgen..

Har haft en så underbar helg. Pappa fyllde 60 år så familjen firade honom och år mat + tårta. Så gott med tårat att vi hann äta upp maten och max 20 minuter senare sjöng vi för fader och proppade i oss både choklad och gräddtårta.

Mycket av tiden har jag spenderat med nära och kära vilket gör att man mår så galet bra. Att till och med storstädnin och tvättning av kläder kändes som en så enkel sak. Hahaha. Jag som ogillar att städa har sädat mitt rum relativt bra, tvättat alla mina kläder (bokstavligen alla klädesplaggen) har fixat hemma (dock mkt kvar att fixa) + handlat etc.. Allt har flytit på utan problem.

Men men nu ska jag kila in till köket.. Syster har gjort sushi, så det är dags att mumsa i sig några bitar..


Byee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0