dagen är snart slut..

idag har det varit en lång dag men med många härliga händelser.

En underbar morgon då allt gick som det skulle.
Började med en tidig morgon och av en konstig anledning så var jag så hyper att jag utan problem kunde hålla mig vaken.. jaa fram till nu då.. och allt gick som det skulle. Jobbet flöt på utan några problem och köpte mig en lunch som bestod av spenat/lax pasta, den var så mumsig, dock bör man kryddsätta den för bästa resultat.
Efter jobbet trippade jag iväg för att träffa en special one för att få igång "Sats kompiskortet" och fick en liten men härlig träningspass. Har man den bästa sällskapen så finns det inget att klaga på. ^.^
Nu har jag nyss ätit hemlagade biffar som jag gjorde tillsammans med lilla syster. Biffarna fick sällskap av en god ris + chilisås. Ni som känner mig vet att jag kan inte leva utan min chilisås, det ska vara chilisås i ALLT! eller ja i allt utom i sötsaker eller efterrätter..
THIS IS MY BESTFRIEND
Tiden går fort när man har roligt, ska kila ut med hundarna nu, duscha och sen trippa in i sängen sova till i morgon. Det blir en tidig sova-natt.
Sov gott ALLA! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0